+371 20219503        

Sveicināti Anllu Interneta veikalā Īstajā brīdī!

Klientu Serviss

Lietotāja Līgums

1. Vispārīgie noteikumi
     1.1 Šis līgums aplūko Anllu (turpmāk tekstā Pakalpojuma sniedzēja) interneta pakalpojumu (turpmāk tekstā Pakalpojums) izmantošanas noteikumus. Ja Lietotājs reģistrējas pakalpojumu saņemšanai vai pērk preci ar Pakalpojuma palīdzību, tas nozīmē, ka viņš piekrīt Pakalpojuma noteikumiem un apņemas tos pildīt.
     1.2 Pakalpojuma sniedzēja uzņēmuma dati: SIA Anllu, reģistrācijas numurs 40103942462, juridiskā adrese: Vīlandes iela 3-9, Rīga LV-1010.
     1.3 Visas tiesības, kas attiecas uz Pakalpojuma saturu, pieder Pakalpojuma sniedzējam.
2. Izmaiņas
     2.1 Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības jebkurā laikā izdarīt izmaiņas Pakalpojumā.
     2.2 Pakalpojuma sniedzējas ir tiesības vienpusējā kārtā izmainīt šī izmantošanas līguma nosacījumus bez saistības paziņot par to Lietotājam uz elektronisko pastu, rakstiski vai ar Pakalpojuma starpniecību. Lietotājs akceptē izmaiņas ar to, ka izmanto pakalpojumu.
3. Reģistrācija
     3.1 Lai reģistrētu sevi kā Lietotāju, ir nepieciešamas aizpildīt reģistrācijas veidlapu, izvēlēties savu paroli.
     3.2 Reģistrēties var gan fiziska, gan juridiska persona.
     3.3 Reģistrācija tiek veikta bez maksas.
     3.4 Pakalpojuma sniedzējs nozīmīgu iemeslu dēļ var noraidīt reģistrāciju.
4. Privāti dati un to izmantošana
     4.1 Pie reģistrācijas Lietotāja sniegtie privātie dati tiek ierakstīti Anllu klientu reģistrā un izmantoti tad, kad tiek piedāvāta prece. Pakalpojumu sniedzējs ieraksta reģistrā tos datus, kurus Lietotājs ir sniedzis reģistrācijas veidlapā. Aizpildīšanai ir obligāti lauki: vārds, uzvārds/ uzņēmuma nosaukums, adrese, pasta indekss, pilsēta/rajons, e-pasta adrese, lietotājvārds, parole. Vienlaikus ar reģistrāciju Lietotājs dod Pakalpojumu sniedzējam piekrišanu izmantot savus datus.
     4.2 Pakalpojuma sniedzējs apņemas nenodot saņemtos datus nepiederošām personām.
     4.3 Pakalpojuma sniedzējs patur sev tiesības nodot datus, kas attiecas uz Lietotāju, tajā gadījumā, ja tie tiek nodoti personai, kas apstrādā datus ar mērķi izpildīt likuma noteiktos pienākumus vai personai, kurai pēc likuma ir tādas tiesības, vai, ja tas ir nepieciešams Lietotāja vai citas personas dzīvības, veselības un brīvības aizsardzībai.
     4.4 Pakalpojuma sniedzējs kontrolē klienta datus un izlemj, vai tam piešķirt iespēju preces iegādāties uz nomaksu, iespēja iegādāties preces uz tūlītēju apmaksu ir visiem.
     4.5 Klienta reģistra datus vai izmantot elektroniskajā pastā tikai tad, kad Lietotājs dod tam savu piekrišanu.
     4.6 Lietotājam ir tiesības ar Pakalpojuma starpniecību pārbaudīt savus personīgos datus, arī tos mainīt vai dzēst datus no reģistra.
5. Lietotāja atbildība un pienākumi
     5.1 Lietotājs ir atbildīgs par lietotāja vārda un paroles izmantošanu, kā arī par to, lai, izmantojot Pakalpojumu, tiktu ievēroti līguma noteikumi. Lietotājs apņemas saglabāt savu paroli nepieejamu citām personām.
     5.2 Lietotājs apņemas izmantot Pakalpojumu atbilstoši likumam un labā toņa noteikumiem. Lietotājs apņemas caur pakalpojumiem nenodarboties ar starpniecību un nenodot materiālu, kas neatbilst likumam vai labā toņa noteikumiem, vai aicināt uz augstāk minēto darbību un sekmēt to.
     5.3 Personas, kas jaunākas par 21 gadu, var nopirkt preci tikai ar tūlītēju samaksu. Preces pasūtīšanai un samaksai par to, nepilngadīgajiem ir jābūt vecāku piekrišanai.
     5.4 Lietotājs pats atbild un uzņemas atbildību par pakalpojumu izmantošanai, nepieciešamo iekārtu iegādi, to tehnisko nodrošinājumu, programmatūru un sakariem, kā arī atbild par visiem citiem izdevumiem, kas saistīti ar Pakalpojumu izmantošanu.
     5.5 Saskaņā ar šo līgumu, Lietotājs pilnībā atbild par zaudējumiem, kas nodarīti Pakalpojuma sniedzējam, citiem Lietotājiem vai trešajām personām ļaunprātīgi izmantojot sniegtos pakalpojumus vai norādot nepareizus datus.
6. Domstarpību risināšana
     6.1 Domstarpības, kas attiecas uz šo līgumu, tiek risinātas saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošo likumdošanu.

Reģistrācija
  1. Fizisko datu aizsardzību regulē Fizisko personu datu aizsardzības likums.
  2. Procesa turētājs ir SIA Anllu, reģistrācijas numurs: LV40103942462, [email protected]
  3. Personas datu apstrādes mērķis ir nodrošināt klientam kvalitatīvu pakalpojumu.
  4. Personas datu sastāvdaļas: vārds, uzvārds, adrese, pasta indekss, tālruņa numurs, e-pasta adrese, klienta numurs, personas kods, dzimums, lietotājvārds, parole, dati par jaunumu abonēšanu.
  5. Personas, kuru dati tiek apstrādāti: SIA Anllu fiziskas un juridiskas personas, SIA Anllu klienti.
  6. Personas datu avoti: personīgā informācija tiek iegūta: telefoniski, reģistrējoties internetveikalā, sūtot vēstuli un elektronisko vēstuli.
  7. Personas datu sūtīšana: personas datus var pārsūtīt: SIA Anllu radniecīgajiem uzņēmumiem, kuri atrodas Latvijā, Igaunijā, Lietuvā, pasta pakalpojuma sniedzējiem, lai nodrošinātu preču piegādi, līzinga kompānijām, kuras piedāvā SIA Anllu klientam preces iegādāties uz nomaksu.
Pasūtījumu Veikšana
  1. Preču meklēšana: ja Jūs vēlaties atrast konkrētu produktu, izmantojiet produkta meklētāju. Produktu variet meklēt pēc dažādiem parametriem: zīmols, krāsa, nosaukums, preču modelis. Ja prece būs pieejama, tā Jums tiks parādīta konkrētajā sadaļā.
  2. Pirkuma process:
  • 1/5 Ja pievienosiet preci grozam, tad ejiet uz sadaļu Grozs, kas ir pirkuma procesa pirmais solis. Šajā lapā Jūs variet redzēt kādi izstrādājumi ir ielikti grozā, kādas ir to cenas, preces numurus, daudzumu, tāpat arī kopsummu, pasta izdevumus. Jūs variet mainīt galvenos parametrus, dzēst daudzumu, pievienot preci, dzēst produktu. Ja grozu nedzēšat, tad preces tajās paliks ievietotas. Jūs variet šeit pirmajā pasūtīšanas etapā pārbaudīt rēķina informāciju.
  • 2/5 Pasūtītāja dati: Ja esat jauns klients, tad Jums jāaizpilda obligātie laiku, jāizvēlas e-pasts un parole, lai nākamajā pasūtīšanas reizē variet autorizēties ar savu paroli un redzēt visus savus datus un informāciju par pasūtījumiem, maksājumiem. Šajā etapā variet izvēlēties piegādes adresi. Ja jūs vēlēsieties iegādāties preces uz nomaksu, tad visi aizpildāmie lauki ir obligāti, lai Līzinga kompānija var izvērtēt iespēju par nomaksas piešķiršanu. Ja jūs esat reģistrējies kā klients, tad Jums jāapstiprina Lietotāja līgums.
  • 3/5 Jums jāizvēlas piegādes veids: uz pasta nodaļu, Anllu birojā vai uz mājām. Preces, kuru svars ir vairāk par 20 kg, jebkurā gadījumā tiek piegādātas uz mājām. Ja vēlaties, lai Jums piegādā uz mājām arī preces, kuru svars ir līdz 20 kg, lūdzu, to norādiet to. Lai piegādātu preces uz mājā, obligāti norādiet savu tālruņa numuru, lai kurjers ar Jums var sazināties par piegādi.
  • 4/5 Šajā lapā Jums jāizvēlas maksāšanas veids: ar rēķinu jebkurā bankā, norādot SIA Anllu rekvizītus, savu vārdu, uzvārdu un personas kodu, ar kredītkarti vai saņemot paku pasta nodaļā vai ar piegādi mājās. Pasta nodaļa un pie piegādes ar kurjeru ir iespējams maksāt arī ar bankas karti. Mūsu mājas lapā variet maksāt ar Swedbank internebankas starpniecību, tas būs droši un ātri.
  • 5/5 Pasūtījuma apstiprināšana. Šajā sadaļā variet redzēt sava pasūtījuma kopsavilkumu. Ja esat aizmirsuši pievienot kādu preci vai to dzēst, šajā etapā to vēl variet mainīt.
Apmaksas Veidi
  1. Pēc preču pasūtīšanas, Jūs saņemsiet elektroniski rēķinu uz Jūsu norādīto e-pasta adresi, nepieciešamības gadījuma, lūdzu, informējiet, ja Jums nepieciešams rēķins arī pa pastu.
  2. Apmaksas veidi:
  • Ar rēķinu variet maksāt jebkurā bankā. Pēc maksājuma izveikšanas, tiks izpildīts Jūsu pasūtījums.
  • Izmantojot Swedbank internebanku Anllu mājas lapā.
  • Skaidrā naudā vai ar karti pie preču saņemšanas. Jūs variet samaksāt par preci pasta nodaļā vai kurjeram, kad saņemta prece. Latvijas Pasta nodaļās un kurjeram var maksāt arī ar bankas karti.

 Piegādes Izmaksas

 

Piegādes Veidi
  1. Jūsu pasūtījuma piegādes laiks ir 1-14 dienām. Ja prece var kavēties ilgāk par divām nedēļām, mēs par to Jums paziņosim.
  2. Lai mēs varētu Jums piegādāt pasūtīto preci, lūdzam norādīt savu telefona numuru, lai nepieciešamības gadījumā varam ar Jums sazināties.
  3. Preču piegāde notiek ar Latvijas Pasta starpniecību. Preces tiek piegādātās pasta nodaļās un/vai mājās.
  4. Preces piegādājam uz Jūsu norādīto pasta nodaļu vai uz mājām.  Lielgabarīta preces no 20 kg, piegādāsim tikai uz mājām
  5. Ja vēlaties, lai piegādājam preci uz mājām, kuras svars ir līdz 20 kg, lūdzu, atzīmējiet šo veidu pie pasūtījuma veikšanas.
  6. Preci variet saņemt arī Anllu birojā ar bezmaksas piegādi. Pie pasūtījuma veikšanas, lūdzu norādiet to.
  7. Lielgabarīta preci, kura ir jāpiegādā mājās, kurjers nogādās Jūsu norādītajā adresē, ja nepieciešams preci ienest dzīvojamā mājā vai pagalmā, par to jāvienojas ar kurjeru individuāli.
  8. Saņemot preci uz mājām vai pasta nodaļā, kā arī Anllu birojā, lūdzu uzrādīt personu apliecinošu dokumentu.
  9. Pastā Jūsu preci var glabāt līdz 20 dienām, lūdzam, paziņot mums telefoniski vai rakstiski, ja nav iespējams izņemt pasūtīto preci laicīgi.
  10. Piegādes laiks ir atkarīgs no transportēšanas iespējām. Anllu neatbild par iespējamām piegādes laika izmaiņām vai kavēšanos, kas ir saistītas ar loģistiku.
Atteikuma Tiesības
  1. Pasūtīto preci Jums ir tiesības apmainīt vai atgriezt. Atgrieztai precei jābūt nelietotai un oriģinālajā iepakojumā. Jums ir tiesības 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža atteikties no pasūtītās preces, neminot iemeslu. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums ar nepārprotamu paziņojumu (pa pastu vai e-pastu nosūtītu atteikuma veidlapu) mūs – SIA Anllu, A/K – 43, Rīga, LV-1044, e-pasta adrese: [email protected] – ir jāinformē par lēmumu atteikties no saņemtās preces. Jūs varat izmantot šeit redzamo atteikuma veidlapas paraugu pdf formātā: Atteikuma Veidlapa.
  2. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtīsiet mums pirms atteikuma tiesību termiņa beigām. Jums prece jānosūta atpakaļ bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Jūs mums paziņojāt savu lēmumu atteikties no pasūtītās preces. Preci nelietotu iesaiņojiet, oriģinālajā iepakojumā, pievienojiet pavadzīmi vai tās kopiju un nogādājiet to mums, nosūtot to no pasta nodaļas uz sekojošu adresi: SIA Anllu, A/K – 43, Rīga, LV-1044.
  3. Ja Jūs izmantojat atteikuma tiesības un tas nav saistīts ar attiecīgās preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem, tad Jūsu pienākums ir segt izmaksas, kas saistītas ar preces nosūtīšanu atpakaļ.
  4. Ja Jūs izmantojat atteikuma tiesības, SIA Anllu ir pienākums iespējami agrāk, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad Jūs esat nosūtījis rakstisku atteikumu, atmaksāt Jums visas Jūsu veiktās iemaksas. SIA Anllu atmaksā naudu tikai uz atteikuma veidlapā norādīto bankas kontu vai ar naudas pārvedumu uz norādīto pasta nodaļu.
  5. Jūs esat atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota nevis tāpēc, lai pārbaudītu šīs preces veidu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos. Ja ir saņemta bojāta prece, sūtiet to atpakaļ Anllu. Ja vēlaties preci samainīt, tad aizpildiet prasīto informāciju atgriešanas veidlapā un pasūtiet preces no jauna.
Preču Atgriešana & Garantija
  1. Pircējam ir tiesības 14 dienu laikā kopš pirkuma brīža preci atgriezt. Lai to izdarītu, jāaizpilda atteikuma veidlapa un kopā ar pavadzīmi jānosūta preci mums atpakaļ. Precei jābūt oriģinālajā iepakojumā un nelietotai. Atpakaļ netiek pieņemtas sekojošas preces: audumi, kuri piegriezti atbilstoši pasūtījumam, mēbeles, apģērbi un citas preces, kas veidotas pēc individuāla pasūtījuma, datorspēles atvērtā iepakojumā, CD, DVD, citus datu nesējus, kosmētiku, intīmpreces.
  2. Preču vērtības samazināšanās izdevumus, kas notikuši pie tās lietošanas, sedz klients.
  3. Maiņas vai atgriešanas gadījumos, veiktie maksājumi par preci tiek atgriezti uz norādīto pasta nodaļu vai bankas konta numuru. Ja jūs izvēlēsieties atteikties no pasūtītās preces, Anllu Jums atmaksās visus no Jums saņemtos maksājumus bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Anllu uzzinājusi par Jūsu lēmumu atteikties no pasūtītās preces (proti, atdot preci atpakaļ). Atmaksa tiek veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Jūs izmantojāt veicot pasūtījumu, ja vien nebūsiet skaidri paudis piekrišanu saņemt atmaksu citā veidā. Anllu var aizturēt naudas atmaksu līdz brīdim, kad Anllu būs saņēmusi preci atpakaļ vai kad Jūs būsiet iesniedzis apliecinājumu par to, ka prece ir nosūtīta atpakaļ, atkarībā no tā, kura darbība tiek izpildīta agrāk.
  4. Pircējam ir tiesības informēt pārdevēju par preces nepilnībām divu gadu laikā no preces saņemšanas brīža. Klients, kurš no Anllu ir saņēmis līguma noteikumiem neatbilstošu preci, divu gadu laikā no preces iegādes dienas, ir tiesīgas pieprasīt, lai Anllu veic vienu no šīm darbībām: a) novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem; b) apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem; c) attiecīgi samazina preces cenu; d) atceļ līgumu un atmaksā klientam par preci samaksāto naudas summu.
  5. Klients ir tiesīgs vispirms prasīt, lai Anllu bez atlīdzības remontē vai bez atlīdzības apmaina pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem, izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams vai ir nesamērīgi.
  6. Ja pircējs ar pārdēvēju nespēj vienoties par remontu vai preces maiņu, tad pārdevējam ir jāpierāda, ka prece ir bojāta nepareizas lietošanas rezultātā pirmā pusgada laikā kopš preces iegādes.
  7. Pārējā garantijas laikā, pircējam ir jāpierāda, ka prece ir nekvalitatīva, un tā ir tikusi lietota saskaņā ar instrukciju.
  8. Preces pavadzīme ir pierādījums, kas apliecina veikto pirkumu. Glabājiet to visu garantijas laiku! Sekojiet norādītajām preču lietošanas instrukcijām, lietojiet tās pareizi, lai nekvalitatīvas preces gadījumā varētu sniegt informāciju par tās nepilnībām un ražošanas kļūdām.
  9. Ja prece ir nepareiza lietota, tad pārdevējs par tās nepilnībām neuzņemas atbildību.
  10. Sīkāku informāciju par garantijas noteikumiem un lietošanu, kā arī instrukcijām, variet saņemt klientu apkalpošanas nodaļā.
  11. Bojātu preci, lūdzu, kopā ar pavadzīmi, atgriezt uz: SIA Anllu, A/K – 43, Rīga, LV-1044.
Biežāk Uzdotie Jautājumi

1. Cik ilgi jāgaida sūtījuma saņemšana?

Sūtījums tiks piegādāts apmēram divu nedēļu lakā. Ja sūtījums kavēsies, par to Jums tiks nosūtīta informācija.

2. Vai ir iespējams veikt izmaiņas veiktajā pasūtījumā?

Pēc pasūtījuma galīgās noformēšanas to nevar izmainīt vai anulēt. Ja Jūs nevarēsiet izpirkt pasūtīto preci, lūdzu, sazinieties pēc iespējas ātrāk ar klientu apkalpošanas nodaļu.

3. Vai pasūtīt interneta lapā ir droši?

Interneta vietnē pasūtīt ir droši, to aizsargā SSL sertifikācija un dati tiek glabāti atbilstoši likumdošanas prasībām.

Kontaktinformācija

Anllu klientu apkalpošanas nodaļa: Darba dienās no 9.00. līdz 20.00.
Tālrunis: +371 20219503
Vēstules, atgrieztās pakas sūtīt: SIA ANLLU, A/K - 43, Rīga, LV-1044
e-pasts: [email protected] Universālveikala adrese: www.anllu.lv